PIC 19N: Meditación ~ Trobairitz ~ Agenda Naturalesa Feminina ~ Exploring Sisterhood ~ Les Pasquines ~ Inauguració de cervesa ~ Viajes Sonoros

zondag, 19 november

PIC 19N: Meditación~ Shibari ~ Les Trobairitz ~ Agenda Naturalesa Feminina ~ Exploring Sisterhood ~ Les Pasquines - ~ Viajes Sonoros

Short url: 

https://squ.at/r/3g57

MATÍ

 

12-14h Ilustramentes #1: Meditando Sensaciones

Lloc: Sala de Ioga
La idea del taller, es animar a la práctica de la meditación (especialmente Vipassana) y dar herramientas para una mayor comprensión de la misma, así como experimentar en el propio cuerpo sus efectos. Esto lo haremos ayudándonos de una ilustración que nos guiará a través de explicaciones y ejercicios prácticos para conocer mejor como nuestro cuerpo y nuestra mente se comunican a través de las sensaciones corporales.

Este modelo pretende ayudar a entender la relación entre el cuerpo y la mente, y a identificar los procesos que nos dominan desde el inconsciente. Descubriremos como la conexión entre ambos crea un ciclo constante de sensaciones (corporales), emociones (mentales) y reacciones (memoria) presentes en todo ser vivo, y como la meditación y otras técnicas, pueden alterar ese proceso en nuestro beneficio para así alcanzar el fin del sufrimiento.

Más info y reservas en: www.ilustramentes.com y ilustramentes@gmail.com

 

12.30 - 14 - Inauguració de la nova cervesa, Terra i Llibertat, feta a Can Masdeu.
Lloc – PIC i Cervecería
Avui inaugurem les primeres cerveses de la nova cerveseria de casa. Terra i Llibertat és una projecte d'autorenta de Can Masdeu. Fem cerveses i altres begudes ecològiques i artesanals. Farem un tast de les nostres cerveses i una visita a la cerveseria per a explicar el nostre procés innovador, que gairebé nomes fa servir combustible fòssil, i cuida el medi ambient el maxim possible.

 

 

12.30-14h Ruta de Can Masdeu

Lloc: Comença al Pati del PIC

 

MIGDIA

 

14:00 – 16:00 Menjar ecològic

 

15-16h ~ CONCERT ~ Trobairitz

Lloc: Pati del PIC

MARIONA ISBERT - Guitarra, ukelele, violí, percussió i veu
SAMUEL RIVERO - Guitarra, percussió i veu

Les Trobairtiz som un duo de cantautores que fusiona lletres personals i crítiques sobre temes que ens envolten i inquieten.

Vam sorgir amb l'il•lusió de poder transmetre a través de la música les nostres inquietuds tant personales com polítiques.

Creiem en la transformación social a petita escala i es per això que el nostre directe intenta ser molt proper i íntim, per poder conectar amb les que ens escolten.

[www.facebook.com/LesTrobairitz/]

[www.facebook.com/LesTrobairitz/videos/1919078548378748/]

[www.facebook.com/LesTrobairitz/videos/1946990248920911/]

 

TARDA

 

16-17.30h Presentació de l'Agenda Naturalesa Femenina 2018

Lloc: PIC

El proper 19 de novembre tindrem la presentació de l'Agenda Naturalesa Femenina 2018. L' agenda de feminitat, salut i creixement personal per a dones amb activitats, propostes de salut i articles de relflexió al voltant de la situació de la dona, el cicle menstrual, l'embaràs, la menopausa o la sexualitat.

L'equip de Naturaleza Femenina ens presentaran aquesta eina per al retrobament de l'essència femenina i el reconeixement de les capacitats de la dona i com fer-la servir per començar a expressar a la nostra naturalesa femenina en tots els àmbits de la vida quotidiana.

+ info: naturalezafemenina.es/agenda2018

 

 

16-17.30h - Concierto de Relajación - Gato Suave y Mariposa

Lloc: Domo o Sala de Ioga

Somos Mariposa y Gato Suave y queremos invitarlos este domingo 19 de noviembre a un viaje musical, un viaje a través de las vibraciones, para adentrarnos en un trance lento y profundo. Utilizaremos instrumentos acústicos como guitarra, canto, percusión y didgeridoo y los combinaremos con ritmos y efectos electrónicos, para crear una atmósfera sonora que nos permita resonar en grupo.

Acérquense a compartir con nosotros la experiencia en un ambiente tranquilo. Un concierto diferente donde podéis acostaros y relajar completamente el cuerpo y la mente y dejar que el sonido fluya a través de vosotros.

La sesión es de entrada libre y os pedimos a la salida que colaboréis en la taquilla inversa con lo que queráis y podáis. Así podemos seguir co-creando estas sesiones llenas de cariño y buena onda.

 

17.30 - 19h - Exploring Sisterhood: Touch&Play Project, Taller per a dones en totes les seves varietats

Lloc: Sala de Ioga
Les relacions entre dones son un puntal per a la nostra societat i tenen la capacitat de contribuir a unes relacions més nutritives entre gèneres.

Aquesta és una proposta per a crear relacions més vives a partir de remirar i enfortir els vincles amb nosaltres mateixes i les dones amb qui compartim el nostre camí.

Una oportunitat per afluixar la culpa, l’autoexigència, la gelosia i les enveges. Així com acollir el propi poder, gaudir-nos i transitar la nostra confiança i seguretat.
Dona. Relacions. Dansa. Cos. Creativitat. Contacte.

Inscripcions a vida@queraltjorba.com

 

18-19h Espectacle – La Flamencura Todo Lo-Cura

Lloc: PIC

“La flamencura todo lo-cura”, es un concierto con elementos de teatro y clown donde el público se convierte en una pieza fundamental de este espectáculo en el que aprenderán a tocar las palmas, jalear, cantar y bailar con los curiosos métodos de Pura y Florecilla.

Un espectáculo para todos los públicos que integra flamenco (con músicos en directo), carnaval de Cádiz, teatro, juegos participativos y mucha diversión.

 

 

 

 

19.30-20.30h ~ Concert ~ Pasquines

Lloc: PIC

Pasquines és un projecte molt íntim i lligat al procés personal de les que el conformen. Va començar sent un altaveu de denúncia  i reflexió de diferents lluites amb espectacles que parlaven de la dona o de la incomunicació entre els pobles i, sense perdre l'essència, s'ha anat enriquint amb música i poesia ben variada i d'arreu.

Datum & tijd: 

zondag, 19 november, 2017 - 12:00 tot 22:00

The valley of Can Masdeu is a network of projects that resists, at the rhythm of the seasons, the voracity of a city without limits. It is a creative act of disobedience to the world of money, smoke, noise and speed.

categories: 

  • cursus/workshop / discussie/presentatie / eten / bijeenkomst / werkplaats/diy

opening times: 

Dijous, 10-15h Treball a l'hort + Dinar de germanor hortelana
Dissabte, 11-20h Treball al bosc comestible i a l'hort permacomunal
Diumenge, 11-20h Tallers + espectacles + rutes + menjars popularstrabajo comunitario en el huerto